Sinds 2022 is VVH een Set-up Club. Dit houdt in dat we, samen met de Nevobo, bezig zijn met professionaliseren. We nemen als vereniging professionals aan die ons helpen met het versterken van de club en het toekomstbestendig maken van de club. De eerste 2 jaar hebben we dit gedaan met 3 clubcoaches (Arne, Denise en Esmee), de komende 3 jaar zal VVH deels een andere weg inslaan.

Vanaf 1 november 2024 zal Rob Zijlstra starten als ‘Coördinator jeugd’ binnen VVH. Rob is geen onbekende binnen de club en binnen de regio. Rob woont in Zeewolde, waar hij ook jaren actief is geweest. Ook heeft hij in het verleden trainen gegeven binnen VVH, bij zowel de dames als de heren. Rob zal de trainers begeleiden en coachen, zodat we onze jeugd nog beter op kunnen leiden, hij gaat aan de slag met een jeugdplan, hij zal de doorgaande lijn tussen jeugd en senioren versterken en zal onderdeel worden van de technische commissie. Rob zal vooral op de dinsdagen aanwezig zijn in de sporthal, je mag hem altijd even aanschieten wanneer je een vraag hebt!

Daarnaast zijn we nog op zoek naar een marketing strateeg, hij of zij zal onderdeel worden van de sponsorcommissie en zal de sponsorinkomsten van de club verhogen en werken aan de relatie met sponsoren. interesse? Check de vacature –> Strategisch Marketingconsulent gezocht! – Volleybal Vereniging Harderwijk (vvharderwijk.nl)